5.09.2014

Rozdział 33


Rozdział +18

~ Justin ~

         Leżałem ze swoją dziewczyną w moim łóżku i rozmawialiśmy, kiedy drzwi do mojego pokoju się otworzyły.
         Widziałem, że Amy chciała coś jeszcze dodać, ale nie było jej to dane, bo ktoś nam musiał przeszkodzić.
         Gdy spojrzałem w tamtą stronę zobaczyłem Ryan’ a Good’ a. Nie miałem pojęcia, co on może chcieć o tej porze. Przecież mieliśmy się zobaczyć dopiero na planie do teledysku.
         Spojrzałem na zegarek. Boże, jesteśmy spóźnieni. Zaspaliśmy, bo jest godzina 9: 37.
         − Kochanie idź się przebierz i spotkamy się na dole. – Powiedziałem pochylając się nad swoją księżniczką, po czym musnąłem lekko jej usta.
         Dziewczyna szybko wyszła z łóżka i zniknęła za drzwiami swojego pokoju. Podszedłem do szafy i zacząłem wyciągać z niej ubrania.
         − Teraz to się nie dziwię, że zaspałeś. Po namiętnej nocy z dziewczyną pewnie nie tylko ty byś zaspał. – Zaczął się śmiać Ryan.
         − Ryan zamknij się, bo nie wiesz, co mówisz. To, że spaliśmy w jednym łóżku nie oznacza, że spędziliśmy namiętną noc. Owszem i nie przespaliśmy nocy, ale z innego powodu niż myślisz. – Wycedziłem przez zaciśnięte zęby podchodząc do Ryan’ a.
         Mężczyzna od razu się uciszył. Ja wróciłem do swojej szafy i dalej wybierałem ubrania. Gdy złość mi minęła w końcu odezwałem się do Ryana.
         − Jeśli chcesz wiedzieć to nie spaliśmy, bo wczoraj wrzuciłem Amelię do wody, przez co zaczęła odzyskiwać pamięć i nie spaliśmy, bo od tego głowa nia bolała całą noc. – Powiedziałem wykończony. To rzeczywiście była najdłuższa i najcięższa noc w moim życiu, ale teraz wiem, że będzie już tylko i wyłącznie lepiej.
         Poszedłem do łazienki i założyłem czarne skórzane rurki z nisko osadzonym kroczem, które założyłem jeszcze niżej, czarną długą bokserkę, czarną marynarkę, czarny kapelusz, czarne supra oraz złoty szeroki łańcuszek na szyję oraz złoty zegarek na rękę.
         Gdy zbiegłem na dół zastałem tam już swoją kochaną dziewczynę. Wyglądała prześlicznie a zarazem tak pociągająco. Miała na sobie obcisłą sukienkę w panterkę bez ramiączek sięgającą połowy, do tego czarne sandały na wysokiej szpilce, na szyi miała srebrny naszyjnik z kulką wyłożoną białymi kryształkami. Z tym samym motywem miała kolczyki, bransoletkę oraz wsuwki we włosach, którymi zebrała swoje włosy w koka.
         Podszedłem do swojej księżniczki i namiętnie wpiłem się w jej usta mocno przyciągając nią do siebie. Chwilę później byliśmy już w limuzynie i jechaliśmy na nagrania teledysku.
         Po kilkunastu minutach dojechaliśmy na miejsce. Wysiadłem pierwszy z pojazdu, po czym podałem rękę mojej księżniczce, aby pomóc jej wysiąść.
         Wszyscy już na nas czekali. Gdy tylko weszliśmy zaczęliśmy nakręcać nasz wspólny teledysk. Z każdym ujęciem moja narzeczona coraz bardziej mnie podniecała, bo sceny stawały się bardziej namiętne. Wiedziałem, że nie wytrzymam zbyt długo.
         Na szczęście udało nam się cały teledysk nagrać w ciągu jednego dnia. Gdy nasi przyjaciele i rodzeństwo Amy dowiedzieli się, że moja ukochana odzyskała pamięć byli tak samo szczęśliwi, jak ja z Amelią.
         Gdy wróciliśmy do domu wziąłem swoją dziewczynę na ręce i wbiegłem z nią z prędkością światła do swojego pokoju. Położyłem nią delikatnie na łóżku i zasłoniłem dokładnie okna.
         Podszedłem do łóżka i położyłem się obok swojej dziewczyny. Zacząłem składać zmysłowe pocałunki na jej szyi oraz ustach. Dłonią zaś gładziłem wewnętrzną stronę jej ud.
         Nasze oddechy stawały się przyspieszone. Po chwili moja księżniczka usiadła na mnie okrakiem lub raczej na moim koledze i zaczęła się wiercić, co doprowadzało mnie do szału.
         Chwilę później Jerry już stał na baczność, na co moja ukochana tylko szerzej się uśmiechnęła i musnęła swoimi ciepłymi ustami skórę na mojej szyi. W tym czasie po moim ciele przebiegł przyjemny dreszcz.
         Dziewczyna w jednej chwili pozbyła się mojej marynarki i koszulki. Ciągle siedząc na mnie rysowała dłonią różne wzory na moim torsie, po czym zachłannie wpiła się w moje usta.
         Przerzuciłem nią pod siebie i ściągnąłem z niej sukienkę. Zacząłem składać delikatne pocałunki na jej brzuchu, ramionach, szyi, aż w końcu doszedłem do ust.
         Moja księżniczka jęknęła, po czym zaczęła rozpinać moje spodnie. Zanim pozwoliłem jej skończyć nachyliłem się i z szafki nocnej wyciągnąłem prezerwatywy. Po chwili moje spodnie leżały już na ziemi.
         Uśmiechnąłem się mimowolnie widząc jej prawie nagie ciało i ten kolczyk w pępku. Mmm… ona wie, jak rozbudzić moje zmysły.
         Gdy kilka minut później zostaliśmy zupełnie nadzy założyłem prezerwatywę i powoli wszedłem w swoją ukochaną.
         Amy odchyliła głowę w tył i powoli wciągnęła powietrze. Przyspieszałem powoli swoje ruchy a moja dziewczyna zaczęła jęczeć. Im bardziej przyspieszałem tym jej krzyki stawały się głośniejsze, ale mnie to jeszcze bardziej nakręcało.
         Wiedziałem, że sprawiam jej tym większą przyjemność, którą oboje odbieraliśmy.
         Kilka minut później oboje doszliśmy w tym samym momencie. Gdy skończyliśmy się kochać pocałowałem namiętnie swoją księżniczkę i położyłem się obok niej ciężko oddychając.
         Dziewczyna położyła swoją głowę na mojej klatce piersiowej i rysowała coś palcem na moim brzuchu.
         − Wiesz, że będę cholernie tęsknił, gdy jutro wyjedziesz z powrotem do Polski? – Spytałem z lekkim smutkiem w głosie.
         Moja dziewczyna cicho się zaśmiała i podniosła swój wzrok na mnie.
         − Kochanie będziesz tęsknił za mną, czy za sexem? – Spytała pogodnie.
         Przeczesałem dłonią jej włosy i muskając lekko palcami jej policzek, po czym delikatnie pocałowałem jej usta.
         − Księżniczko oczywiście, że za Tobą a to, że z Tobą jest tak zajebiście w łóżku to już inna sprawa. – Odparłem równie pogodnie.
Po przeczytaniu skomentuj

Czy Justin będzie w stanie pożegnać się ze swoją dziewczyną?
Co stanie się w Polsce?

Życzę miłego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz